۱۲:۴۰

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

افزایش ۳۴ میلیونی بیشترین مصرف گاز خانگی نسبت به پارسال

مصرف گاز
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: رقم مصرف گاز امسال در مقایسه با حداکثر مصرف پارسال، افزایشی ۳۴ میلیون مترمکعبی نشان می‌دهد.
کد خبر : ۴۹۹۹
به گزارش هاب صنعت؛

سعید توکلی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه رقم مصرف گاز امسال در مقایسه با حداکثر مصرف پارسال، افزایشی ۳۴ میلیون مترمکعبی نشان می‌دهد اظهار کرد: بیشترین مقدار مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع خرد در ۲ بهمن به ثبت رسید. در این روز، مصرف بخش‌ها به ۷۳۷ میلیون مترمکعب رسید که معادل حدود ۸۵ درصد کل گاز تحویلی به شبکه بود.

وی افزود: اگر مقدار مصرف انرژی یک منزل را ۱۰۰ در نظر بگیریم، بین ۷۰ تا ۸۰ درصد آن در زمستان صرف گرم کردن محیط می‌شود. 

توکلی ادامه داد: حال چنانچه این منزل پنجره دوجداره داشته باشد یا نداشته باشد، یا عایق حرارتی به‌طور مناسب اجرا شده باشد یا نشده باشد، به‌طبع مقدار مصرف متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha