۰۵:۱۶

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

تابستان را بدون قطعی برق سپری می‌کنیم

قطعی برق
معاون استاندار تهران با بیان اینکه به نظر می‌رسد تابستان بدون خاموشی را سپری خواهیم کرد اظهار کرد: یک‌سوم از کل کسری نیازمان را از طریق انرژی خورشیدی تامین کردیم.
کد خبر : ۴۹۷۴
به گزارش هاب صنعت؛

عسگری، معاون استاندار تهران گفت: در مسئله مدیریت انرژی به یاد دارید که در بخش برق قطعی داشتیم و صنایع ما دو روز در هفته تعطیل بودند؛ این مسائل باعث شد به سرعت اقدامات لازم را آغاز کنیم.

وی افزود: در استان تهران ۳ هزار مگاوات در پیک، کسری عرضه انرژی داشتیم که این امر موجب بروز مشکل می‌شد. به سرعت توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر آغاز شد و تاکنون ۱۰۰ مگاوات برق به شبکه سراسری متصل شده و ۲۰۰ مگاوات نیز آماده بهره‌برداری است.

عسگری ادامه داد: یک‌سوم از کل کسری نیازمان را از طریق انرژی خورشیدی در حدود یک سال مرتفع کردیم و با این سرعت، به نظر می‌رسد تابستان بدون خاموشی را سپری خواهیم کرد.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه ۱۲۰۰ مدرسه زیر بار انرژی خورشیدی خواهد رفت و برای ۲۴۰۰ مدرسه دیگر برنامه‌ریزی کرده‌ایم ادامه داد: بیش از ۳۰۰ میلیارد نیز بودجه اختصاص دادیم تا ادارات هم تجهیز شوند و ساتبا نیز برای خانه‌ها در حال برنامه‌ریزی است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha