فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت گفت: دولت از هرگونه پیشنهادی که منجر به بهبود معیشت مردم شود، مشروط بر آنکه تورمزا نبوده و مبتنی بر منابع پایدار باشد، استقبال میکند.
وی افزود: اولویت ما برقراری عدالت است؛ لذا افزایش حقوقی که منجر به فشار بر کارفرمایان و اخراج کارگران شود، با مبانی عدالتی همخوانی ندارد.
مهاجرانی با بیان اینکه تعیین دستمزد کارگران در شورای عالی کار با رویکرد تسهیلگری دولت و تعامل میان نمایندگان کارگری و کارفرمایی دنبال میشود ادامه داد: همزمان با اصلاحات ساختار ارزی و کنترل نقدینگی، دولت آمادگی دارد هرگونه طرحی را که بدون آسیب به شاخصهای تورمی، رفاه جامعه را تأمین کند، بررسی و عملیاتی کند.
انتهای پیام/