استفاده غیرمجاز برخی از ساکنان پرند از انشعابهای گاز
اعوانی، مدیرعامل شرکت ملی گاز استان تهران گفت: در برخی موارد، بهویژه در شهر پرند، پس از نصب علمک توسط شرکت گاز، برخی ساکنان یا حتی شرکتهای سازنده بهصورت غیرمجاز اقدام به نصب رگولاتور و اتصال گاز به واحدها کردهاند که این اقدام به شکل غیراصولی و ناایمن انجام شده است.