تعداد بازدید : 0
کد ویدیو
کد خبر : ۴۹۴۲
۱۲:۰۰

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

مدیرعامل تامین آبفای تهران: مصرف آب از ۲ هفته پیش افزایش یافته است 

مدیرعامل تامین آبفای تهران با بیان اینکه مردم حدود ۱۲ درصد صرفه‌جویی داشتند که در دو سه هفته گذشته مصرف آب افزایش داشته است اظهار کرد: امسال بیش از ۱۰ درصد کاهش بارندگی داشتیم.

گزارش خطا

ارسال نظر
captcha