سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه با بیان اینکه هیچ دلیل حقوقی برای کنارگذاشتن غنیسازی وجود ندارد، درحالیکه همه چیز صلحآمیز است و همه فعالیتها تحت نظارت آژانس قرار دارد اظهار کرد: غنیسازی حق ماست. ما بهعنوان یک کشور مستقل، کاملاً حق داریم خودمان و برای خودمان تصمیم بگیریم.
وی افزود: غنیسازی بخش حساسی از مذاکرات ماست. تیم آمریکایی موضع ما را میداند و ما نیز موضع آنها را میدانیم و نگرانیهای خود را با یکدیگر در میان گذاشتهایم.
عراقچی ادامه داد: فکر میکنم راهحلی قابل دستیابی است، اما قرار نیست از طریق رسانهها مذاکره کنم.
انتهای پیام/