۲۲:۴۴

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

خارج کردن ذخایر اورانیوم ایران از کشور در مذاکرات مطرح نشده است

مذاکرات هسته ای
یک مقام مسئول ایرانی در گفت‌و‌گو با شبکه الجزیره اظهار کرد: موضوع خارج کردن ذخایر اورانیوم با غنای بالای ایران به‌هیچ‌وجه در مذاکرات بحث نشده است.
کد خبر : ۴۹۳۴
به گزارش هاب صنعت؛

یک مقام مسئول ایرانی در گفت‌و‌گو با شبکه الجزیره با بیان اینکه مذاکرات فعلی پیرامون تعهدات هسته‌ای ما، تعهد واشنگتن به رفع تحریم‌ها و همکاری‌های اقتصادی است اظهار کرد: موضوع خارج کردن ذخایر اورانیوم با غنای بالای ایران به‌هیچ‌وجه در مذاکرات بحث نشده است.

وی با بیان اینکه صحبت از تحویل معادن و میدان‌های نفتی به واشنگتن، مطرح نشده و غیرمنطقی است افزود: انتظار موفقیت ۱۰۰ درصدی از مذاکرات اشتباه است؛ باید واقع‌بین باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه شروع مذاکرات تصمیم خود ما بود و ادامه آن با هماهنگی نهاد‌های ذی‌ربط و طبق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده پیش می‌رود ادامه داد: مقابله با تهدید‌ها از طریق ارتقای سطح بازدارندگی انجام می‌شود و نیرو‌های مسلح ما در آمادگی کامل هستند.

وی اظهار کرد: مسیر مذاکرات از آمادگی ما برای مقابله با هرگونه تجاوز جداست؛ هرگونه رویارویی، منافع واشنگتن در منطقه را هدف قرار خواهد داد. آمادگی نظامی ایران برای هرگونه نبرد، احتمال فریب خوردن ما توسط دشمن را به حد صفر می‌رساند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha