۰۱:۲۰

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

نیروگاه خورشیدی پایانه بندر سیراف به بهره‌برداری رسید

نیروگاه خورشیدی پایانه بندر سیراف به بهره‌برداری رسید
مدیر مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز فجر جم از بهره‌برداری فاز نخست نیروگاه خورشیدی در پایانه صادراتی این شرکت در بندر سیراف خبر داد.
کد خبر : ۴۹۱۵
به گزارش هاب صنعت؛

سید جعفر طاهری، مدیر مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز فجر جم از بهره‌برداری فاز نخست نیروگاه خورشیدی در پایانه صادراتی این شرکت در بندر سیراف خبر داد و گفت: فاز نخست نیروگاه متمرکز تجدیدپذیر پایانه بندر سیراف با ظرفیت ۵۰ کیلووات بهره‌برداری شد.

وی افزود: این نیروگاه خورشیدی که در پایانه صادراتی بندر سیراف ساخته شده، قادر است حدود ۱۰ درصد از برق مصرفی پایانه را تأمین کند. اجرای این طرح گامی مؤثر برای کاهش هزینه‌های انرژی و آلایندگی‌های محیط زیستی به‌شمار می‌رود. 

طاهری ادامه داد: بهره‌برداری از این نیروگاه خورشیدی بخشی از برنامه جامع توسعه انرژی‌های پاک و استفاده بهینه از منابع تجدیدپذیر در شرکت پالایش گاز فجر جم است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha