معاون آب منطقهای تهران گفت: با توجه به اینکه خط ۲ طالقان چند ماه پیش در مدار بهرهبرداری وارد شد و ما توانستیم آب را از خط ۲ به تهران انتقال دهیم، روند خالی شدن حجم آب سد طالقان افزایش یافت.
وی افزود: در حال حاضر در سد طالقان هم حجم قابلتوجهی نداریم و ادامه این روند و در صورتی که بارشها کافی نباشد و نتواند کمبود را جبران کند مجبوریم به سمت منابع جایگزین برویم.
معاون آب منطقهای تهران ادامه داد: درحال حاضر ۱۵.۷ مترمکعب در ثانیه آب شرب تهران از منابع سطحی و عددی حدود ۱۵ مترمکعب در ثانیه هم از منابع آب زیرزمینی تامین میشود.
انتهای پیام/