۱۱:۴۹

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

قطع گاز ۵۵ هزار ویلای پرمصرف در مازندران

قطع گاز ۵۵ هزار ویلای پرمصرف در مازندران
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، از قطع گاز ۵۵ هزار واحد ویلایی در این استان خبر داد.
کد خبر : ۴۸۷۶
به گزارش هاب صنعت؛

هژبر جوادی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه از ابتدای آذر ماه پایش مستمر مصرف گاز ادارات و ویلا‌های واقع در استان مازندران آغاز شده است اظهار کرد: هدف اصلی این طرح، تضمین پایداری جریان گاز برای منازل مسکونی در روز‌های سرد سال است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: از مجموع ۱۹۳ هزار ویلا و خانه دوم و سوم که در سطح استان شناسایی شده، گاز ۵۵ هزار واحد به دلیل خالی بودن از سکنه و مصرف بالای گاز قطع شده است. 

جوادی با بیان اینکه مصرف بی‌رویه در فصل سرما می‌تواند پایداری شبکه را با خطر مواجه کند یادآور شد: به طور میانگین هفته‌ای بین ۵ تا ۷ هزار و ۵۰۰ ویلا در این استان شناسایی و گاز آنها قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خاطرنشان کرد: عملیات بازرسی و پایش مصرف گاز ویلا‌های لوکس و دارای استخر و همچنین ادارات، تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. 

به گفته وی، تیم‌های عملیاتی شرکت گاز به صورت شبانه‌روزی در سراسر استان از شهرستان گلوگاه تا رامسر مشغول اجرای این طرح هستند.

مازندران به دلیل شرایط اقلیمی و موقعیت گردشگری خود، دارای شمار قابل توجهی خانه دوم است که بسیاری از آنها در ماه‌های سرد سال خالی از سکنه هستند و هدف از اجرای این طرح مدیریت بهینه منابع و پایداری گاز برای ساکنان دائمی استان است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha