۱۱:۳۶

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

مسمومیت ۸ نفر با گاز مونوکسیدکربن در لواسان

مسمومیت ۸ نفر با گاز مونوکسیدکربن در لواسان
سخنگوی اورژانس استان تهران از مسمومیت ۸ نفر با گاز مونوکسیدکربن در لواسان خبر داد و گفت: هر هشت مصدوم در همان محل تحت درمان قرار گرفتند.
کد خبر : ۴۷۵۸
به گزارش هاب صنعت؛

به گزارش هاب‌صنعت؛ تبریزی، سخنگوی اورژانس استان تهران با بیان اینکه یک حادثه مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در منطقه لواسان به وقوع پیوست اظهار کرد: حادثه‌ای که صبح امروز هشت مصدوم برجای گذاشت و با حضور نیرو‌های اورژانس در محل مدیریت شد.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۶:۳۰ صبح روز ۲۷ بهمن در لواسان، خیابان سبویی و در انتهای شهرک دریاچه رخ داده است افزود: نیرو‌های امدادی با اعزام ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه، اقدامات درمانی لازم را انجام دادند و هر هشت مصدوم در همان محل تحت درمان قرار گرفتند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha