به نقل از پترومی پلاس؛ در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر واگذاری سکان هدایت وزارت نفت به مسعود کرباسیان در برخی رسانهها و فضای مجازی مطرح شد، اما اطلاعات رسیده حاکی از آن است که وی در یک جمع خصوصی وقتی با این پرسش مواجه شد که آیا قصد بازگشت به وزرات نفت را دارد یا خیر، این موضوع را قویا تکذیب و اعلام کرد که موضع من همان موضع سال قبل است.
سال گذشته مسعود کرباسیان جزو گزینههای مطرحشده برای تصدی وزارت نفت بود که آن زمان نیز اعلام کرد من در دوران بازنشستگی بهسر میبرم و علاقهای به وزیر نفت شدن ندارم.
انتهای پیام/