به گزارش هابصنعت؛ رضا عفتنژاد، معاون دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع وزارت نیرو با بیان اینکه شدت مصرف انرژی در ایران حدود ۳/۵ برابر میانگین جهانی است اظهار کرد: به بیان ساده، کشور ما برای تولید هر واحد ارزش افزوده اقتصادی، انرژی بسیار بیشتری نسبت به استاندارد جهانی میسوزاند.
وی افزود: با مدیریت مصرف و افزایش بهرهوری، ایران میتواند هم در انرژی صرفهجویی کند و هم درآمد سرانه و رشد اقتصادی را افزایش دهد.
انتهای پیام/