۲۲:۵۵

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

سهم ۱۵ درصدی شرکت ملی نفت ایران از صادرات نفت و گاز در مجلس تصویب شد

سهم ۱۵ درصدی شرکت ملی نفت ایران از صادرات نفت و گاز در مجلس تصویب شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تعیین سهم علی‌الحساب ۱۵ درصدی شرکت ملی نفت ایران از صادرات نفت خام و میعانات گازی در شش ماه نخست سال موافقت کردند.
کد خبر : ۴۷۱۴

به گزارش هاب‌صنعت؛ نمایندگان در جلسه علنی نوبت سوم امروز(شنبه، ۲۵ بهمن) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش الزامات منابع لایحه بودجه سال ۱۴۰۵ کل کشور، با جزء ۳ ردیف ۵ این لایحه، موافقت کردند.

ردیف ۵-۳

سهم شرکت ملی نفت

۵-۳-۱

سهم علی‌الحساب شرکت ملی نفت ایران از صادرات نفت خام و میعانات گازی به استثنای موارد تهاتری و طرح‌های خاص در حداکثر شش ماهه نخست سال: ۱۵ درصد

ماده (۱) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) و ماده (۳) قانون الزامات و احکام مورد نیاز قوانین بودجه‌های سنواتی

۵-۳-۲

در شش ماه دوم سال، سهم علی الحساب نفت واگذارشده به وزارت نفت از محل منابع حاصل از صادرات نفت و میعانات گازی برای اجرای قرارداد‌های موضوع بند (الف) ماده (۱۵) قانون برنامه هفتم پیشرفت مشتمل بر امور اداری، استخدامی، مالی و معاملاتی منوط به تصویب در شورای اقتصاد برای پرداخت به شرکت‌های تابعه و ذی‌ربط: ۱۵ درصد

ماده (۱) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) و ماده (۳) قانون الزامات و احکام مورد نیاز قوانین بودجه‌های سنواتی.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha