۱۸:۴۵

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

جمع‌آوری گاز‌های همراه در صدر عملکرد وزارت نفت

جمع‌آوری گاز‌های همراه در صدر عملکرد وزارت نفت
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت در سال نخست فعالیت دولت چهاردهم و اجرای برنامه هفتم توسعه، یکی از بخش‌های فعال و موفق وزارت نفت بوده است.
کد خبر : ۴۷۱۱

به گزارش هاب‌صنعت به نقل از شانا؛ مصطفی نخعی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عملکرد وزارت نفت در زمینه جمع‌آوری گاز‌های همراه را مثبت ارزیابی و بیان کرد: اجرای طرح‌های جمع‌آوری گاز‌های همراه جزو فعالیت‌های مؤثر و برجسته وزارت نفت در سال نخست اجرای برنامه هفتم توسعه کشور بوده است.

وی افزود: طرح جمع‌آوری گاز‌های همراه اقدامی ارزشمند است که هم از هدررفت سرمایه‌های کشور جلوگیری و هم به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت جمع‌آوری گاز‌های همراه با تکیه بر توان داخلی تصریح کرد: برای تحقق رشد اقتصادی، افزایش تولید نفت و گاز و دستیابی به اهداف حوزه انرژی باید بر توانمندی‌های داخلی و سرمایه انسانی متخصص اتکا کنیم.

نخعی تصریح کرد: خوشبختانه وزارت نفت به‌ویژه در بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی، عملکردی قابل قبول داشته است.

وی با بیان اینکه تسریع در جمع‌آوری گاز‌های همراه بی‌تردید به افزایش ارزش افزوده از مسیر تکمیل زنجیره ارزش محصولات هیدروکربنی منجر می‌شود، گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد این حوزه در سال نخست فعالیت دولت چهاردهم و اجرای برنامه هفتم توسعه، یکی از بخش‌های فعال و دارای دستاورد‌های مهم در وزارت نفت بوده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha