۰۲:۴۹

۱۴۰۴/۱۱/۲۴

نخستین نمایشگاه ملی چرخه سوخت و انرژی برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه ملی چرخه سوخت و انرژی برگزار می‌شود
نخستین نمایشگاه ملی «چرخه انرژی؛ ناترازی، راهکار‌ها و رویکردها» با مشارکت فعال بخش خصوصی، صنایع انرژی‌محور، انجمن‌های تخصصی و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.
کد خبر : ۴۶۷۹

به گزارش هاب‌صنعت؛ در شرایط تشدید ناترازی انرژی کشور و ضرورت اتخاذ راهکار‌های عملیاتی برای مدیریت پایدار زنجیره انرژی، نخستین نمایشگاه ملی «چرخه انرژی؛ ناترازی، راهکار‌ها و رویکردها» با مشارکت فعال بخش خصوصی، صنایع انرژی‌محور، انجمن‌های تخصصی و دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

این رویداد ملی در راستای سیاست‌های کلان کشور و تأکیدات رئیس‌جمهور بر مدیریت ناترازی انرژی، افزایش بهره‌وری، توسعه ظرفیت‌های تولیدی و رفع چالش‌های ساختاری زنجیره انرژی طراحی و برنامه‌ریزی شده و تلاش دارد با تمرکز بر چرخه سوخت و انرژی، زمینه تصمیم‌سازی مؤثر و ارائه راهکار‌های اجرایی را فراهم کند. 

نمایشگاه «چرخه انرژی؛ ناترازی، راهکار‌ها و رویکردها» شامل بخش‌های مختلفی از جمله نمایشگاه تخصصی انرژی، نشست‌های سیاست‌پژوهی و تخصصی و بخش نوآورانه ریورس‌پیچ است.

این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۸ بهمن هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha