۰۲:۲۸

۱۴۰۴/۱۱/۲۴

تولید ۳۰۱ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در مجتمع پارس جنوبی

تولید ۳۰۱ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در مجتمع پارس جنوبی
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: بیش از ۳۰۱ میلیارد مترمکعب گاز شیرین به شبکه سراسری گاز در دولت چهاردهم تزریق شد.
کد خبر : ۴۶۷۲

به گزارش هاب‌صنعت؛ حسینی، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه بیش از ۳۰۱ میلیارد مترمکعب گاز شیرین به شبکه سراسری گاز در دولت چهاردهم تزریق شد اظهار کرد: در همین مدت، بیش از ۱۴ هزار قلم کالای ساخت داخل در پالایشگاه‌های پارس جنوبی به‌کار گرفته‌شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، رشد ۱۱ درصدی را نشان می‌دهد. 

وی افزود: در دوره فعالیت دولت چهاردهم، با اجرای به‌موقع تعمیرات اساسی کلیدی، بهره‌گیری حداکثری از توان متخصصان داخلی و مدیریت هوشمندانه فرآیندها، بیش از ۳۵۵ میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه‌های این مجموعه تولید شده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha