به گزارش هابصنعت؛ آمار شرکت ملی گاز ایران نشان میدهد که در روز ۲۲ بهمن، مصرف گاز در بخشهای خانگی، تجاری و صنایع جزء به ۵۳۰ میلیون مترمکعب رسید. این مقدار معادل ۶۱ درصد از کل گاز تحویلی به شبکه بود.
رعایت الگوی مصرف و استفاده از تجهیزات استاندارد گرمایشی نقش تعیینکنندهای در حفظ پایداری شبکه گازرسانی و جلوگیری از افزایش بار شبکه در دورههای اوج مصرف دارد.
انتهای پیام/