۱۴:۲۴

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

پزشکیان: سه برابر اروپا برق مصرف می‌کنیم در حالی که از لحاظ توسعه پایین‌تر هستیم

پزشکیان: سه برابر اروپا برق مصرف می‌کنیم در حالی که از لحاظ توسعه پایین‌تر هستیم
رئیس‌جمهور با بیان اینکه سه برابر اروپا برق مصرف می‌کنیم در حالی که از لحاظ توسعه پایین‌تر هستیم اظهار کرد: قصد داریم ۳۰ هزار مگاوات برق تولید کنیم و به سرعت در حال تلاش برای رفع نیاز انرژی کشور هستیم.
کد خبر : ۴۶۶۴

به گزارش هاب‌صنعت؛ مسعود پزشکیان،  رئیس‌جمهور با بیان اینکه سه برابر اروپا برق مصرف می‌کنیم در حالی که از لحاظ توسعه پایین‌تر هستیم اظهار کرد: تا تابستان به دنبال این هستیم که بالای ۱۲ تا ۱۳ هزار مگاوات تولید کنیم، هرچند مشکلاتی وجود دارد.

وی با بیان اینکه ما قصد داریم ۳۰ هزار مگاوات تولید کنیم و به سرعت در حال تلاش برای رفع نیاز انرژی کشور هستیم افزود: هدف ما قطع مصرف گاز خانگی و تبدیل اجاق‌های گاز به برقی است تا از آلودگی هوا جلوگیری کنیم.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha