به گزارش هابصنعت؛ مسعود پزشکیان، رئیسجمهور با بیان اینکه سه برابر اروپا برق مصرف میکنیم در حالی که از لحاظ توسعه پایینتر هستیم اظهار کرد: تا تابستان به دنبال این هستیم که بالای ۱۲ تا ۱۳ هزار مگاوات تولید کنیم، هرچند مشکلاتی وجود دارد.
وی با بیان اینکه ما قصد داریم ۳۰ هزار مگاوات تولید کنیم و به سرعت در حال تلاش برای رفع نیاز انرژی کشور هستیم افزود: هدف ما قطع مصرف گاز خانگی و تبدیل اجاقهای گاز به برقی است تا از آلودگی هوا جلوگیری کنیم.
انتهای پیام/