به گزارش هابصنعت؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: ساعت ۱۸:۲۹ دقیقه شب گذشته حادثه واژگونی یک دستگاه کامیونت حامل سوخت بنزین در بزرگراه یاسینی مسیر جنوب به شمال، مقابل درب چهارم جنگل سرخهحصار به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.
وی افزود: بلافاصله سه ایستگاه آتشنشانی به همراه تجهیزات کامل از جمله خودروی حامل کف شیمیایی و تانکر آب به محل اعزام شدند.
ملکی ادامه داد: در محل مشاهده شد یک دستگاه کامیونت حامل بنزین هنگام حرکت به دلیل نامشخصی واژگون شده است.
سخنگوی سازمان آتشنشانی اظهار کرد: راننده خودرو پیش از رسیدن نیروهای امدادی از خودرو خارج شده و آسیبی ندیده بود، اما بخش زیادی از بنزین مخزن تخلیه شده و مقداری از آن در سطح بزرگراه جاری شده بود که خطر آتشسوزی را افزایش میداد.
ملکی با بیان اینکه نیروها با اجرای عملیات ایمنسازی، از هرگونه ایجاد جرقه و بروز حریق جلوگیری کردند افزود: در ادامه و با حضور یک دستگاه جرثقیل، کامیونت به حالت اولیه بازگردانده و به محل امنی منتقل شد و عملیات در ساعت ۲۰:۵۸ دقیقه به پایان رسید.
انتهای پیام/