۰۰:۵۱

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

لاریجانی: نامه‌ای به آمریکایی‌ها ندادیم

لاریجانی: نامه‌ای به آمریکایی‌ها ندادیم
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: نامه‌ای به آمریکایی‌ها نداده‌ایم ولی دوستان عمانی مطالبی را از قول آمریکایی‌ها نوشتند و به ما دادند که در تهران بررسی کنیم.
کد خبر : ۴۶۵۷

 

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha