۱۷:۱۱

۱۴۰۴/۱۱/۲۲

توسعه زیرساخت‌های برق تهران با سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیارد تومانی

توسعه زیرساخت‌های برق تهران با سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیارد تومانی
قائم‌مقام مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: پروژه‌های متعددی در حوزه تولید برق و توسعه زیرساخت‌های شبکه در سطح استان تهران در حال اجرا و بهره‌برداری است.
کد خبر : ۴۶۴۵

به گزارش هاب‌صنعت؛ رضازاده، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: برای عبور مطمئن از اوج مصرف سال آینده، پروژه‌های متعددی در حوزه تولید برق و توسعه زیرساخت‌های شبکه در سطح استان تهران در حال اجرا و بهره‌برداری است.

وی افزود: احداث حدود ۹۰ مگاوات نیروگاه تولید پراکنده مقیاس کوچک و متوسط در نقاط مختلف استان تهران از جمله مهم‌ترین پروژه‌ها در این حوزه است.

رضازاده ادامه داد: پست‌های برق فشار قوی در مناطق مختلف از جمله وحیدیه شهریار، بهشت پردیس و شهرک صنعتی شهید سلیمانی و شمس‌آباد احداث شده که مجموعاً حدود ۲۰۰ مگاوات ظرفیت جدید به شبکه اضافه کرده است.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰ کیلومتر خطوط انتقال برق جدید در استان تهران احداث شده است اظهار کرد: اعتبار اجرای این پروژه‌ها بیش از ۵ هزار میلیارد تومان بوده است.

رضازاده افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری حدود ۳۰۰ مگاوات برق خورشیدی وارد مدار شود و این ظرفیت تا قبل از اوج مصرف سال آینده به حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ مگاوات برسد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha