به گزارش هابصنعت؛ مسعود پزشکیان، رئیسجمهور در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن با بیان اینکه توسعه بدون انرژی امکانپذیر نیست اظهار کرد: ما وقتی دولت را تحویل گرفتین نزدیک ۲۰ الی ۲۵ هزار مگاوات کسری انرژی داشتیم.
وی افزود: امروز بیش از ۱۰ هزار مگاوات را با پنلهای خورشیدی و کارخانههای سیکلترکیبی جبران کردیم.
پزشکیان با بیان اینکه در دولت این مشکل را حل کردیم و به سرعت به سمت خودکفایی پیش میرویم ادامه داد: در تابستان مشکلات گذشته را نخواهیم داشت.
انتهای پیام/