۱۷:۰۶

۱۴۰۴/۱۱/۲۲

قول پزشکیان به مردم: دیگر خاموشی نخواهیم داشت

قول پزشکیان به مردم: دیگر خاموشی نخواهیم داشت
رئیس‌جمهور با بیان اینکه به سرعت به سمت خودکفایی پیش می‌رویم اظهار کرد: در تابستان مشکلات گذشته را نخواهیم داشت.
کد خبر : ۴۶۴۴

به گزارش هاب‌صنعت؛ مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن با بیان اینکه توسعه بدون انرژی امکان‌پذیر نیست اظهار کرد: ما وقتی دولت را تحویل گرفتین نزدیک ۲۰ الی ۲۵ هزار مگاوات کسری انرژی داشتیم.

وی افزود: امروز بیش از ۱۰ هزار مگاوات را با پنل‌های خورشیدی و کارخانه‌های سیکل‌ترکیبی جبران کردیم.

پزشکیان با بیان اینکه در دولت این مشکل را حل کردیم و به سرعت به سمت خودکفایی پیش می‌رویم ادامه داد: در تابستان مشکلات گذشته را نخواهیم داشت.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha