۲۳:۴۹

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

اعمال محدودیت برق برای پایتخت‌نشینانی که از کولر گازی استفاده می‌کنند

اعمال محدودیت برق برای پایتخت‌نشینانی که از کولر گازی استفاده می‌کنند
رضایی، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو گفت: اگر در تهران بخواهید از کولرگازی استفاده کنید باید نیازتان را از تابلو‌های بورس انرژی تهیه کنید و با استفاده از هوشمندسازی شبکه برق مشترکین قطع نمی‌شود، اما محدود می‌شود.
کد خبر : ۴۶۲۷
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha