به گزارش هابصنعت؛ صدیقه خزایی، معاون منابع انسانی وزارت نفت گفت: مذاکرات سازمان اداری و استخدامی و وزارت نفت آغاز شده است.
وی با بیان اینکه سازمان اداری و استخدامی تبدیل وضعیت را به صورت دستگاه به دستگاه آغاز کرده است افزود: هنوز نوبت وزارت نفت نشده، اما در دستور کار است.
انتهای پیام/