به گزارش هابصنعت؛ محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه بحث رقیق سازی اورانیوم ۶۰ درصد به این مسئله بستگی دارد که طرف مقابل، تمامی تحریمها را لغو میکنند یا خیر اظهار کرد: روابط ما با آژانس برقرار است، اما آژانس یک تکلیف انجام نشده درباره حمله نظامی به تاسیسات تحت نظارت پادمان دارد که نمیتواند از آن فرار کند.
وی افزود: خروج اورانیوم از کشور در دستور کار نبوده و اگر هم بوده کشورها پیشنهاد دادند تا به مذاکرات کمک کنند. چنین چیزی در مذاکرات بحث نشده است.
انتهای پیام/