به گزارش هابصنعت؛ کرامت ویسکرمی در گفتوگویی تلویزیونی درباره فروش بنزین با لیتری ۳۰ هزار تومان در ظرفهای مخصوص در جادههای شمالی کشور گفت: در اینباره اطلاعی از این موضوع ندارم اما طبق رسالتمان بنزین را به حد کافی در تمام انبارهای نفت ذخیرهسازی کردهایم.
وی ادامه داد: بهطور کلی ذخیرهسازی سوخت در انبارهای شهرهای شمالی کشور انجام شده و جای هیچ نگرانی نیست و تمام جایگاههای این استانها هم از نظر موجودی بنزین شرایط خوبی دارند و بدون وقفه سوختگیری در حال انجام است.
به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، این شرکت در ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۳ فقط ۱۶۴ میلیون لیتر سوخت بنزین در کشور توزیع کرده است؛ بهطوریکه این عدد در اسفند ۱۴۰۲ رقم ۱۵۲ میلیون لیتر بوده است.
ویس کرمی بیان کرد: به هموطنان توصیه میکنیم انبارهای سوختی کشور در شرایط مطلوبی قرار دارند و تاکید ما این است که هموطنان قبل از آغاز سفر باک خودروهای خود را پر کنند که اگر در زمانی در ترافیک جاده نیاز به سوخت داشتند بنزین را از برخی افراد سودجو با قیمتهای بالا خریداری نکنند و توصیه ما این است که باید با اینگونه افراد برخورد شود.
وی گفت: مردم نگران سوخت خودروهای خود نباشند؛ همکاران ما بهصورت ۲۴ ساعته سوخت را به جایگاههای سراسر کشور میرسانند و توصیه ما این است که هموطنان از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند، زیرد معطلی در زمان سوخت کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین اگر هموطنان در محیط جایگاههای سوخت تخلفی روی داد با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند همکاران ما بهصورت شبانهروز به این مشکلات رسیدگی خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی اضافه کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال(۲۵ اسفند ۱۴۰۳) تا روز گذشته(۱فروردین۱۴۰۴) میانگین توزیع بنزین ۱۳۹ و نیم میلیون لیتر بوده درصورتیکه این عدد در سال گذشته ۱۲۹ میلیون لیتر بوده است یعنی ما ۱۰.۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۴ بیش از سال گذشته بنزین توزیع کردهایم.
به گفته ویس کرمی، در روز گذشته میزان توزیع سوخت بنزین در کشور ۱۱۵ میلیون لیتر بوده است.
انتهای پیام/