۱۰:۳۰

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

پزشکیان: نباید در تابستان قطعی برق داشته باشیم

پزشکیان: نباید در تابستان قطعی برق داشته باشیم
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تابستان سال آینده نباید با مشکل برق و خاموشی‌ها مواجه باشیم اظهار کرد: نباید برق کارخانجات را قطع کنیم چرا که آنان را با زیان‌های اقتصادی هنگفتی مواجه می‌کنیم.
کد خبر : ۴۵۸۶

به گزارش هاب‌صنعت؛ مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور در آیین بهره‌برداری از ۷۵۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در سراسر کشور گفت: میانگین مصرف انرژی در کشور سه برابر کشور‌های غربی است و اگر بتوانیم با بهینه‌سازی، این مصرف را کاهش دهیم، بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد، ما نمی‌گوییم که مصرف نکنید بلکه باید درست مصرف کنیم.

وی افزود: سال گذشته با مشکلات عدیده‌ای از جمله تعطیلی کارخانجات و خاموشی‌ها مواجه بودیم، امسال بسیاری از این مشکلات حل شد، تابستان سال آینده نباید با مشکل برق و خاموشی‌ها مواجه باشیم، نباید برق کارخانجات را قطع کنیم چرا که آنان را با زیان‌های اقتصادی هنگفتی مواجه می‌کنیم، این اتفاق به صورت زنجیره‌وار تاثیر زیادی بر اشتغال و پرداخت مالیات نیز دارد.

پزشکیان ادامه داد: هرگونه تاخیر در بهره‌برداری از پروژه‌های توسعه نیروگاه‌های خورشیدی پذیرفته نیست، باید گاز را از خانه مردم حذف و از برق برای گرمایش و پخت‌وپز استفاده کنیم.

رئیس‌جمهور افزود: آماده رفع موانع در این بخش هستیم. وقتی بتوانیم انرژی پاک را به صحنه بیاوریم، انقلاب بزرگی در مصرف انرژی ایجاد خواهد شد.

تعداد بازدید : 1
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha