به گزارش هابصنعت؛ مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: مصرف روزانه گاز در استان به حدود ۳۶ میلیون مترمکعب رسید، لذا پایش مستمر مصرف در بخشهای مختلف از جمله صنایع، ادارات و اماکن پرمصرف در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: تاکنون ۲۲۰ هزار ویلای خالی از سکنه در استان شناسایی شد؛ متأسفانه در برخی ویلاها با وجود عدمسکونت، وسایل گرمایشی روشن مانده که منجر به هدررفت انرژی میشود که گاز این اماکن پس از اخطار قطع شد.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: در هر هفته قطع گاز ۲ تا ۳ هزار ویلا در دستور کار قرار دارد و تاکنون بیش از ۷۵۰۰ ویلای خالی از سکنه قطع گاز شدهاند.
انتهای پیام/