به گزارش هابصنعت؛ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: میزان مصرف گاز در بخشهای خانگی، تجاری و صنایع جزء به ۵۴۹ میلیون مترمکعب در ۲۴ ساعت گذشته رسیده که معادل ۶۴ درصد از کل گاز تحویلی به شبکه سراسری است.
از هموطنان درخواست داریم، با رعایت دمای آسایش ۲۰ درجه سانتیگراد، تنظیم دمای پکیج بین ۵۰ تا ۶۰ درجه، پوشیدن لباس گرمتر، بستن درزهای پنجرهها، نصب پرده ضخیم و پوشاندن دریچه کولرها، مصرف گاز خود را کاهش دهند.
انتهای پیام/