۱۸:۴۸

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

مسکو: تصمیم درباره اورانیوم ایران فقط با تهران است

مسکو: تصمیم درباره اورانیوم ایران فقط با تهران است
سخنگوی وزارت‌خارجه روسیه گفت: فقط تهران حق دارد درباره انتقال اورانیوم غنی‌شده تصمیم بگیرد و هیچ طرف دیگری حق دخالت ندارد.
کد خبر : ۴۵۳۳

به گزارش هاب‌صنعت؛ سخنگوی وزارت‌خارجه روسیه گفت: پیشنهاد مسکو درباره انتقال اورانیوم غنی‌شده ایران به روسیه همچنان مطرح است؛ اما فقط تهران حق دارد دراین‌خصوص تصمیم بگیرد و هیچ طرف دیگری حق دخالت ندارد.

وی افزود: امیدواریم مذ‌اکرات پیش‌روی ایران و آمریکا زمینه اجتناب از تشدید بیشتر تنش‌ها را فراهم کند؛ روسیه تحولات مرتبط با این مذاکرات را با دقت دنبال می‌کند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha