به گزارش هابصنعت؛ خانی، مدیرکل دفتر تلفیق و اطلاعات مالی گفت: صورتهای مالی حسابرسیشده صنعت برق نشان میدهد صنعت برق در سال ۱۴۰۳ با زیان خالص ۲۲۶ هزار میلیارد تومان مواجه بوده است.
وی افزود: بدهی انباشته به نیروگاهها، پیمانکاران، فروشندگان تجهیزات و نظام بانکی به ۳۵۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.
خانی با بیان اینکه تا پایان دی ۱۴۰۴، مطالبات از مشترکان برق به ۱۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده که ۶۷ هزار میلیارد تومان آن مربوط به مشترکان صنعتی است ادامه داد: ۴۴ واحد صنعتی بزرگ بهتنهایی ۳۹ هزار میلیارد تومان بدهی برق دارند.
وی اظهار کرد: کل درآمد فروش به مشترکان در سال ۱۴۰۳ حدود ۱۶۰ هزار میلیارد تومان بوده است.
انتهای پیام/