به گزارش هابصنعت؛ مدیرعامل توزیع برق استان تهران گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر در فصل زمستان قرار داریم و خوشبختانه فعلا در پیک مصرف برق قرار نگرفتهایم، اما در جهت کاهش مصرف انرژی و همچنین کاهش مصرف سوخت نیروگاهها که عمدتاً از گازوییل یا گاز تأمین میشود، از مردم عزیزمان درخواست داریم که در مصرف برق و سایر حاملهای انرژی صرفهجویی بیشتری داشته باشند.
وی افزود: تمام برنامهریزیهای لازم در حوزه انرژی برای استان تهران انجام شده است و اقدامات لازم برای مدیریت بحرانهای احتمالی در این حوزه انجام گرفته است.
مدیرعامل توزیع برق استان تهران ادامه داد: همچنین تمام نیروها و اکیپهای عملیاتی در حالت آمادهباش قرار دارند تا در صورت بروز هرگونه حادثه، سریعاً اقدام کنند.
انتهای پیام/