۰۰:۴۴

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

وزیر امور خارجه: اگر جنگی آغاز شود، بخش‌های زیادی از منطقه درگیر آن خواهد شد

وزیر امور خارجه: اگر جنگی آغاز شود، بخش‌های زیادی از منطقه درگیر آن خواهد شد
وزیر امور خارجه با بیان اینکه از جنگ ۱۲ روزه درس‌های زیادی گرفتیم و اکنون بسیار آماده‌ایم ادامه داد: تنگه هرمز برای ما و کل دنیا مهم است؛ امیدوارم هیچ اتفاقی نیفتد که این امنیت را مختل کند.
کد خبر : ۴۴۷۳

به گزارش هاب‌صنعت؛ سید عباس عراقچی،  وزیر امور خارجه گفت: اگر حق غنی‌سازی اورانیوم ما محترم شناخته شود و بتوانیم غنی‌سازی خود با اهداف صلح‌آمیز را ادامه دهیم، پس هر جزئیاتی قابل مذاکره است و می‌توانیم به هر شکلی کنار هم بنشینیم و به نتیجه برسیم.

وی با بیان اینکه ما برای هر احتمالی آماده‌ایم و با اطمینان ۱۰۰درصد می‌گویم نیرو‌های مسلح ما آماده و تجهیز هستند، حتی بیشتر از جنگ قبلی افزود: موشک‌های ما در جنگ اخیر به شکل واقعی آزمایش شدند و توانستیم نقاط ضعف و قدرت آنها را متوجه شویم. 

عراقچی با بیان اینکه از جنگ ۱۲ روزه درس‌های زیادی گرفتیم و اکنون بسیار آماده‌ایم ادامه داد: تنگه هرمز برای ما و کل دنیا مهم است و ما همیشه آن را امن نگه داشتیم و عبور امن را تضمین کرده‌ایم و اینها با زحمات و لطف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که از گذر امن محافظت می‌کند و ما به این کار ادامه می‌دهیم. امیدوارم هیچ اتفاقی نیفتد که این امنیت را مختل کند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha