به گزارش هابصنعت به نقل از ایرنا؛ بابک ربیعی، رئیس سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری اهواز شنبه از خروج چهار جسد تا این لحظه از زیرآوار خانه تخریب شده بر اثر انفجار گاز در منطقه کیانشهر اهواز خبر داد و گفت: آواربرداری همچنان ادامه دارد و تاکنون چهار جسد از زیر آوار توسط امدادگران خارج شده است.
وی افزود: آوار برداری با احتیاط در حال انجام است و تا یافتن تمام زیر آوارماندگان ادامه دارد.
صبح امروز بر اثر نشت گاز در یک ساختمان چهار واحده در منطقه کیانشهر اهواز هشت واحد تخریب شد.
انتهای پیام/