۱۵:۴۸

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

افزایش دریافت و تولید گاز در پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد

افزایش دریافت و تولید گاز در پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از افزایش روزانه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعبی دریافت و تولید گاز در این پالایشگاه خبر داد.
کد خبر : ۴۳۹۵

به گزارش هاب‌هاب‌صنعت؛ یحیی فیضی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با اعلام اینکه همزمان با روز‌های سرد زمستان و با تلاش مستمر کارکنان عملیاتی، مقدار دریافت گاز ترش و برداشت گاز از مخزن ذخیره‌سازی شوریجه، روزانه حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب افزایش یافته است، بیان کرد: در نتیجه اقدام‌های ویژه فنی و عملیاتی انجام‌شده، روزانه حدود ۶۵ میلیون مترمکعب گاز در واحد‌های عملیاتی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد دریافت و پس از انجام فرآیند‌های تصفیه و نم‌زدایی به خطوط لوله سراسری کشور ارسال می‌شود.

فیضی با اشاره به نقش این مجموعه در تأمین انرژی کشور تصریح کرد: این پالایشگاه به‌عنوان تنها تولیدکننده گازطبیعی در شمال شرق کشور، سهم مهمی در تأمین پایدار انرژی مناطق شمال و شمال‌شرق ایران دارد و کارکنان این مجموعه همزمان با ورود موج سرمای زمستانی، به‌صورت شبانه‌روزی برای حفظ پایداری تولید و انتقال گاز در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با تأکید بر اهمیت مدیریت مصرف انرژی، از هموطنان خواست با مصرف بهینه گازطبیعی و همراهی با تلاشگران صنعت گاز، در حفظ پایداری شبکه گاز کشور در فصل سرد سال مشارکت کنند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha