به گزارش هابصنعت؛ صدیقه خزایی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت با تأکید بر آسیبشناسی حوزه مسکن کارکنان شاغل و بازنشسته مشمول طرح مسکن وزارت نفت، اعلام کرد: بخش زیادی از حقوق ماهانه کارکنان صنعت نفت به مسکن اختصاص مییابد، از اینرو برای تسریع در خانهدارشدن کارکنان شاغل و بازنشسته مشمول، تصمیم بر این شد تا با ابزارهای حمایتی مانند تشکیل تعاونی مسکن، طرحهای مسکن را پیگیری کنیم.
وی افزود: این تعاونی در سطح ملی و برای همه شاغلان و بازنشستگان عضو بهعنوان کارگزار مجری شیوهنامه اجرایی طرح مسکن تشکیل شده است.
انتهای پیام/