۲۳:۳۷

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

تصمیم‌های تازه وزارت نفت به‌منظور خانه‌دار‌شدن کارکنان و بازنشستگان

تصمیم‌های تازه وزارت نفت به‌منظور خانه‌دار‌شدن کارکنان و بازنشستگان
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت گفت: برای تسریع در خانه‌دارشدن کارکنان شاغل و بازنشسته مشمول، تصمیم بر این شد تا با ابزار‌های حمایتی مانند تشکیل تعاونی مسکن، طرح‌های مسکن را پیگیری کنیم.
کد خبر : ۴۳۷۷

به گزارش هاب‌صنعت؛ صدیقه خزایی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت با تأکید بر آسیب‌شناسی حوزه مسکن کارکنان شاغل و بازنشسته مشمول طرح مسکن وزارت نفت، اعلام کرد: بخش زیادی از حقوق ماهانه کارکنان صنعت نفت به مسکن اختصاص می‌یابد، از این‌رو برای تسریع در خانه‌دارشدن کارکنان شاغل و بازنشسته مشمول، تصمیم بر این شد تا با ابزار‌های حمایتی مانند تشکیل تعاونی مسکن، طرح‌های مسکن را پیگیری کنیم.

‌وی افزود: این تعاونی در سطح ملی و برای همه شاغلان و بازنشستگان عضو به‌عنوان کارگزار مجری شیوه‌نامه اجرایی طرح مسکن تشکیل شده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha