۱۵:۰۵

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

کاهش ۱۹ میلیون مترمکعبی مصرف گاز در ۲۴ ساعت گذشته

کاهش ۱۹ میلیون مترمکعبی مصرف گاز در ۲۴ ساعت گذشته
شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، مصرف گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع جزء به ۶۸۳ میلیون مترمکعب رسید.
کد خبر : ۴۳۶۵

به گزارش هاب‌صنعت؛ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، مصرف گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع جزء به ۶۸۳ میلیون مترمکعب رسید که این مقدار مصرف در مقایسه با روز قبل آن (شنبه، چهارم بهمن) ۱۹ میلیون مترمکعب کاهش داشته است.

شرکت ملی گاز ایران تأکید کرده است: مدیریت مصرف در بخش‌های خانگی و تجاری نقش تعیین‌کننده‌ای در پایداری شبکه و تأمین نیاز سایر بخش‌ها دارد، از این رو تنظیم دمای منازل و محل‌های کار روی ۲۰ درجه سانتی‌گراد، ساده‌ترین و مؤثرترین راه کاهش مصرف است. این شرکت از مشترکان خواسته است با رعایت الگو‌های بهینه و صرفه‌جویی در مصرف، زمینه استمرار تأمین پایدار گاز در سراسر کشور را فراهم کنند.

رعایت الگو‌های بهینه مصرف به‌ویژه در روز‌های سرد سال، افزون بر حفظ پایداری شبکه، امکان تأمین گاز برای صنایع را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha