۱۸:۰۱

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

امضای قرارداد‌های بهینه‌سازی مصرف گاز با شرکت‌های کارور

امضای قرارداد‌های بهینه‌سازی مصرف گاز با شرکت‌های کارور
آیین امضای ۲۲ قرارداد میان ۱۱ شرکت گاز استانی با شرکت‌های کارور امروز (یکشنبه، پنجم بهمن) با حضور سعید توکلی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان سایر دستگاه‌ها در سالن شهید رجایی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.
کد خبر : ۴۳۵۶

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha