۱۲:۳۹

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

امضای قرارداد گاز کاربر بین شرکت‌های برق و شرکت‌های گاز استانی

امضای قرارداد گاز کاربر بین شرکت‌های برق و شرکت‌های گاز استانی
مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران از امضای قرارداد گاز کاربر بین شرکت‌های برق و شرکت‌های گاز استانی خبر داد و گفت: این شرکت‌ها قرار است به بهینه‌سازی و مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف از جمله بخش خانگی کمک کنند.
کد خبر : ۴۳۴۶
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha