۱۱:۵۴

۱۴۰۴/۱۱/۰۳

ذخایر گازوییل نیروگاه‌ها نصف شد

ذخایر گازوییل نیروگاه‌ها نصف شد
همزمان با برودت هوا و افزایش مصرف گاز، ذخایر سوخت نیروگاه‌ها نصف شد.
کد خبر : ۴۳۱۶

به گزارش هاب‌صنعت؛ همزمان با برودت هوا، تامین گاز نیروگاه‌ها با کاهش مواجه شده و از طرفی فشار گاز سه استان شمالی کشور نیز به مرحله هشدار رسیده است.

هم‌اکنون مخازن گازوئیل نیروگاه‌ها با ۱۴۱۹ میلیون لیتر ذخیره دارد که معادل ۴۰ درصد ظرفیت کل است، به طور متوسط در ماه اخیر نیز روزانه ۱۲۳ میلیون لیتر گازوییل در نیروگاه مصرف شده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha