۱۵:۱۰

۱۴۰۴/۱۰/۲۶

تحویل لاستیک و روغن دولتی به کامیون‌داران آغاز شد

تحویل لاستیک و روغن دولتی به کامیون‌داران آغاز شد
معاون حمل‌ونقل اداره کل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تهران از آغاز توزیع انواع روغن و لاستیک با نرخ مصوب دولت برای کامیون‌داران خبر داد.
کد خبر : ۴۲۳۸

به گزارش هاب‌صنعت؛ علی امیری، معاون حمل‌ونقل اداره کل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تهران گفت: هم‌اکنون توزیع انواع روغن‌های خودرو‌های سنگین تولید داخل در پایانه نسیم‌شهر تهران آغاز شده و تاکنون بیش از ۳۸ هزار لیتر روغن با نرخ مصوب دولتی توزیع شده است.

وی درباره توزیع لاستیک نیز افزود: توزیع انواع لاستیک کامیون با نرخ دولتی از دیروز آغاز شده و قرار است توزیع لاستیک برای خودرو‌های نیمه سنگین و کامیونت نیز از فردا آغاز می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران افزود: تویع لاستیک و روغن به نرخ دولتی تا رفع نیاز کامیونداران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha