به گزارش هابصنعت؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شد: «مقامات انتقالی در ونزوئلا بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون بشکه نفت مشمول تحریمها را به واشنگتن تحویل خواهند داد.
نفتی که از ونزوئلا دریافت میکنیم به قیمت بازار فروخته خواهد شد و من بهعنوان رئیسجمهور ایالات متحده بر مدیریت درآمدهای آن نظارت خواهم داشت.
من از وزیر انرژی خواستم فوراً طرح را اجرا کند و نفت از طریق نفتکشهای ذخیرهسازی منتقل شده و به بندرهای تخلیه ما بارگیری خواهد شد.»
انتهای پیام/