۱۱:۰۸

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

خوداظهاری برای انتخاب سهمیه بنزین یارانه‌ای، فقط برای دارندگان چند خودروی سواری الزامی است

خوداظهاری برای انتخاب سهمیه بنزین یارانه‌ای، فقط برای دارندگان چند خودروی سواری الزامی است
خوداظهاری برای انتخاب سهمیه بنزین یارانه‌ای، فقط برای دارندگان چند خودروی سواری الزامی است و شامل افرادی که علاوه بر خودروی شخصی، وانت یا موتورسیکلت دارند نمی‌شود.
کد خبر : ۴۱۵۷

به گزارش هاب‌صنعت؛ مالکانی که دارای ۲ یا چند خودروی سواری هستند، باید تا پایان ۲۲ دی از طریق سامانه خوداظهاری مشخص کنند که سهمیه بنزین یارانه‌ای به کدام‌یک از خودرو‌های آنان تعلق خواهد گرفت. 

امکان ویرایش و تغییر خوداظهاری تا پایان مهلت تعیین‌شده نیز وجود دارد.

توجه مهم: این الزام فقط شامل مالکانی می‌شود که چندین خودروی سواری دارند. افرادی که علاوه بر خودروی شخصی، وانت یا موتورسیکلت نیز در مالکیت خود دارند، نیازی به مراجعه به سامانه و انجام خوداظهاری ندارند.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha