۱۷:۲۰

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

انفجار گاز در ساختمان مسکونی در پاکدشت ۲ کشته برجا گذاشت

انفجار گاز در ساختمان مسکونی در پاکدشت ۲ کشته برجا گذاشت
شهردار پاکدشت از انفجار گاز در یک ساختمان مسکونی در این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه ۲ کشته و ۵ مصدوم برجا گذاشت.
کد خبر : ۴۱۰۳

به گزارش هاب‌صنعت؛ پیمان شکرزاده، شهردار پاکدشت با اشاره به وقوع انفجار گاز در یک ساختمان مسکونی پاکدشت، از جان‌باختن ۲ شهروند و مصدومیت ۵ نفر خبر داد و گفت: متأسفانه به دنبال نشتی گاز، انفجاری در ساختمانی که مشاهده می‌شود رخ داد که منجر به تخریب بخش‌هایی از آن شد، بلافاصله پس از حادثه، نیرو‌های امدادی، آتش‌نشانی و عوامل خدمات‌رسان از همان دقایق نخست در محل حاضر شدند و روند خدمت‌رسانی با همراهی همه دستگاه‌ها در حال انجام است.

شهردار پاکدشت با بیان اینکه مدیریت صحنه به‌صورت کامل در دستور کار قرار دارد، افزود: تلاش می‌کنیم تا یک یا ۲ ساعت آینده مسیر محل حادثه بازگشایی شود تا تردد شهروندان با ایمنی کامل انجام گیرد.

شکرزاده ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای است که ساختمان حادثه‌دیده و همچنین ساختمان‌های مجاور ایمن‌سازی شوند تا خدای ناکرده خطری متوجه شهروندان نشود.

وی در پایان با ابراز تأسف از تلفات این حادثه اظهار کرد: متأسفانه بر اثر شدت انفجار، ۲ نفر از شهروندان زیر آوار جان باختند و پنج نفر نیز مصدوم شدند که به مراکز درمانی اعزام شده‌اند. بررسی دقیق میزان خسارت و علت نهایی حادثه پس از اعلام نظر کارشناسان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha