به گزارش هابصنعت؛ سعید توکلی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: شبکه گاز کشور تحمل تصمیمهای سلیقهای و جزیرهای را ندارد و اعتمادسازی در مدیریت مصرف گاز تنها در بلندمدت، با شفافیت، صداقت و پرهیز از رویکردهای بخشی محقق میشود.
وی با بیان اینکه خوشبختانه زحمات و تجربیات سال گذشته بهطور کامل در برنامهریزیهای امسال مورد استفاده قرار گرفته است افزود: هرچند ممکن است از نگاه برخی، شدت سرما در زمستان امسال چندان محسوس نباشد، اما آمارهای رسمی نشان میدهد میانگین دمای کشور تا این مقطع از فصل زمستان حدود یکونیم درجه نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.
توکلی ادامه داد: مقدارمصرف تا ۸ دی امسال حدود ۳۴ میلیون مترمکعب بیش از مدت مشابه پارسال ثبت شده؛ افزایشی قابل توجه که تأمین پایدار آن، مستلزم مدیریت دقیق، هماهنگ و هوشمند شبکه گاز کشور است.
انتهای پیام/