۱۵:۱۷

۱۴۰۴/۱۰/۰۷

تزریق بیش از ۱۱ میلیارد مترمکعب گاز شیرین پالایشگاه هفتم به شبکه سراسری

تزریق بیش از ۱۱ میلیارد مترمکعب گاز شیرین پالایشگاه هفتم به شبکه سراسری
مدیر پالایشگاه هفتم پارس جنوبی اعلام کرد: این پالایشگاه در ۹ ماه امسال بیش از ۱۱ میلیارد مترمکعب گاز به شبکه سراسری تزریق کرده است.
کد خبر : ۴۰۳۷

به گزارش هاب‌صنعت به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مهرداد عبدی، مدیر پالایشگاه هفتم پارس جنوبی با تأکید بر ارسال بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۳۲ میلیون مترمکعب گاز شیرین از پالایشگاه هفتم پارس جنوبی به خط سراسری گاز کشور در ۹ ماه امسال اظهار کرد: این اقدام نقش مؤثری در تأمین پایدار انرژی کشور، به‌ویژه در ماه‌های پرمصرف ایفا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، ۴۰۴ هزار و ۴۱۳ تن اتان به پتروشیمی‌های منطقه تحویل شد و ۲۲۴ هزار و ۴۶۱ تن پروپان و ۲۲۲ هزار و ۴۱۳ تن بوتان نیز به‌عنوان محصولات راهبردی تولید و ارسال شده است، افزود: مقدار تولید میعانات گازی در این بازه زمانی به ۱۲ میلیون و ۹۳۸ هزار و ۷۴۰ بشکه و تولید گوگرد به ۲۴ هزار و ۴۹۶ تن رسیده که بیانگر پایداری فرآیند‌ها و بهره‌برداری مطلوب از ظرفیت‌های پالایشگاه است.

مدیر پالایشگاه هفتم پارس جنوبی با تأکید بر اهمیت سرمایه انسانی اظهار کرد: این دستاورد‌ها با اتکا به دانش فنی، تخصص و نوآوری کارکنان بومی و تلاش شبانه‌روزی متخصصان پالایشگاه هفتم محقق شده است؛ به‌گونه‌ای که در ۹ ماه امسال، تمام فعالیت‌های عملیاتی با رعایت کامل الزام‌های ایمنی و بدون وقوع حتی یک حادثه ناتوان‌کننده به انجام رسیده است.

عبدی از تحقق کامل سیاست‌های بومی‌سازی خبر داد و گفت: پالایشگاه هفتم پارس جنوبی در این دوره زمانی، موفق به استفاده ۱۰۰ درصدی از کالا‌ها و تجهیزات ساخت داخل شده است که گامی مهم در حمایت از تولید ملی، کاهش وابستگی خارجی و افزایش تاب‌آوری صنعت گاز کشور به‌شمار می‌رود.

وی تداوم تولید پایدار، ارتقای سطح ایمنی و بهره‌گیری حداکثری از توان داخلی را از اولویت‌های اصلی این پالایشگاه دانست و بر ادامه این مسیر با قدرت و برنامه‌ریزی دقیق تأکید کرد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha