۰۲:۰۳

۱۴۰۴/۱۰/۰۶

جان باختن سه عضو خانواده بر اثر گازگرفتگی در مشهد

جان باختن سه عضو خانواده بر اثر گازگرفتگی در مشهد
سخنگوی عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از نشت گاز منوکسیدکربن در یک منزل مسکونی و فوت سه عضو خانواده خبر داد.
کد خبر : ۴۰۲۰

به گزارش هاب‌صنعت؛ حسن نجمی، سخنگوی عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از نشت گاز منوکسیدکربن در یک منزل مسکونی و فوت سه عضو خانواده خبر داد و گفت: ساعت ۱۱:۵۳ جمعه ۵ دی ۱۴۰۴ در پی اعلام مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر حادثه نشت گاز در منزل مسکونی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۰ و ۳ به آدرس اعلامی در حر عاملی ۳۹ اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه با حضور آتش نشانان مشخص شد نشت گاز منوکسید کربن به علت نصب ناایمن وسیله گرمایشی منجر به فوت زن و مرد سالخورده حدودا ۷۰ ساله و یک خانم ۴۰ ساله شده است.

سخنگوی عملیات سازمان آتش نشانی مشهد ضمن اظهار تأسف از این حادثه تلخ به شهروندان هشدار داد نسبت به رعایت نکات ایمنی در نصب و بکارگیری تجهیزات و لوازم گرمایشی استاندارد دقت کافی داشته باشند و جان خود و عزیزان‌شان را به خطر نیندازند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha