به گزارش هابصنعت؛ جلسه هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مورخ ۳۰ آبان ۱۴۰۴ برگزار شد. در این جلسه به منظور ارتقاء کارآمدی ساختار داخلی کمیسیون و تمرکز بر اولویتهای حوزه انرژی، محورهای کلیدی این حوزه در بعد نظارتی مصوب شد و برای هر اولویت، یکی از اعضای کمیسیون به عنوان مسئول مستقیم پیگیریها تعیین شدند:
برنامه هفتم پیشرفت: مالک شریعتی
تشکیل وزارت انرژی: سید اسماعیل حسینی
فشارافزایی مخازن نفت و گاز: فرهاد شهرکی
میادین مشترک نفتی و گازی: محمد کعب عمیر
جمع آوری گازهای مشعل (فلر): امید کریمیان
سازمان بهینه سازی و مدیریت راهبردی انرژی: رضا سپهوند
رفع ناترازی انرژی: رمضانعلی سنگدوینی
انتهای پیام/